Äntligen helg !

Nu är yttligare en skolvecka förbi jag de innebär att första (bajs)kursen närmar sig sitt slut ! :) 
Jag har pluggat en massa nu för att slippa de i helgen ! 
Ikväll ska vi på bio med massa vänner och de ska bli mysigt, lagom ansträngade aktivitet en fredag. 
 
I morron drar vi till Stockholm på båtmässa ! :) Jag älskar mässor och båtar ! Det ska bli superkul ! 
Just båtmässan har vi aldrig varit på så mina förväntningar är höga ! Snacka om att man kommer att längta ännu mer efter sommaren när man får se alla fina båtar ! 
Men snart kommer den, vi är ju på god väg nu ! det är ju för sjutton MARS nu !! 
 
Trevlig fredag på er ! ♥
 
Vintern kan ju också vara fin på sitt sätt...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback