Mitt nya liv !

Det var länge sen jag tittade in här ! Men jag har mina anledningar... Vill jag lova, jag kom nämligen in på sjuksköterskeprogrammet i Norrköping för 2 veckor sedan !!! Wooohooo ! :) 
Jag knep sista reservplatsen på reservuppropet och på ett par sekunder så kastades jag in i en helt ny värld ! 
Jag har nu haft 2 veckor bestående av Nollning som har varit skitkul, jag har fått en massa klasskompisar och träffat massa nya underbara människor ! :) 
Så då vet ni varför jag inte underhåller er här så mkt ! Dessutom så håller min dator på att rasa bara för att jag har 10 000 bilder på den så jag ska försöka lösa de på nåt smidigt sätt, men hur vet jag inte... 
 
Jaja, då vet ni vad jag pysslar med ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback