Make Up Store

Jag var på fest i helgen hos min vän Julia som fyllde hela 22 år ! :) 
Jag passade då på att sminka mej på Make Up Store, hon som sminkade mej heter Natalie Wålander och var helt fatastiskt duktig !!! Hon blev överlycklig när jag gärna ville ha färger, och hon märkte snabbt att jag inte var så feg av mej ! Det hela slutade med att jag hade orange ögonskugga på ögonlocken och grön under ögonen ! och inte nog med det så hade jag är kilotunga lösögonfransar !!! Jag blev supernöjd, och jag kan varmt rekomendera henne !
Följ henne på Instagram: nataliewalander så får ni se allt fin hon gör !  
 
Så här fin var jag innan, självklart så poppade de fram 2 finner just den dagen ! 
 
Förre:
 
 
Efter:
 
 
 
 
Inte dom bästa bilderna, men det får duga ! :) Visst blev jag fin ?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback