Söndagsångest...

Nu minns jag varför jag hatar att plugga ! Denna ständiga söndagsångest/skolångest !!! Man kan aldrig slappna av utan man måste hela tiden proritera skolan först och hela tiden ligga tre steg förre fast man inte vet vad man ska förberda sig på...
Men men nu har jag ju gett mig in i leken så de är bara att bita ihop ! Idag skulle jag följt med Jespers familj på Fiskemässa, men jag fick stanna hemma själv bara för att "ToDo-listan" bara växer och växer...
 
Aja nu ska jag pyssla om min bil som ska besiktigas på tisdag, så att hjärnan får vila lite... 
 
 
Något som är riktigt roligt i alla fall är att Emma och Lina är supernöjda med mina bilder !!! :) ♥
 
Bjuder på fler bilder och berätta gäna vad ni tycker ! :) 
 
Lina, Fredrik och bebis ! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback