En helg till skogs

Idag så har jag i skolan en kort stund, sen blev jag arg på att vi hade världen sämsta föreläsning på engelska. Då jag tyckte inte att förläsaren skulle få sno min tid så jag åkte hem till mamma och pappa, och här ska jag spendera helgen ! ♥ som jag har längtat efter de ! Vi ska laga och pyssla om min bil, så ska jag även iväg i morron för att fota 5 små barn ! jag ska träffa dom i stavsjö där jag lekte väldigt mycket som barn så jag kommer nog uppleva en hel del nostalgi ! :) Fint ! ♥ Dom två barnen som är med i headern kommer jag bland annat att fota :) 
 
Nu ska jag plugga lite till, så ska jag lägga vinet på kylnig ! Sen kommer mamma hem från affären, hon har handlat massa gott så vi ska baka och laga massa god mat i helgen ! 
 
Mamma, Jag & Pappa sommaren 2011 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback