Familj

Igår var de en mindre rolig dag... Fick nämligen vara hemma från jobbet, kunde inte hantera smärtan, kunde knappt gå... Så jag fick ligga i soffan och sängen hela dagen... Men på kvällen kändes de lite lite bättre så vi tog oss till Kyrkan för att lyssan på familjen Holmberg / Johansson / Forsberg / Lundström som sjöng och spelade så fint ! 
Så var de så fint att alla var samlade ! (Av Jespers familj, "min familj") 
Anders, Nina, Kajsa, Kjell, farmor, farfar, Sara, Emil, David, Femhi, Albin, Malin, morfar, Lotta, Jesper och Jag. 
Jag kände sån värme i hela kroppen ! Att få tillhöra en sån fin familj, att jag är en av dom. Inte nog med att jag har världens finaste familj själv. Men nu är vi en ända stor familj ! ♥
Då kändes allt mycket bättre, fin musik och massa kramar från familjen. 
Vi ska samlas igen till helgen, för då blir de kalas i Kvarsebo. Då ska jag fotografera hela "klanen", som vi säger. 
 
Här kommer en bildbomb på hela min familj ! ♥
 
 
 
David , Emil, Sara, Albin 
 
David & Sara 
 
Albin & Jag
 
Sara & Jesper 
 
Från vä. Kjella, 3:e från vä, Albin, Jag Sara & Nina
 
Jespers Farmor = Min farmor 
 
Min bror Fredrik med flickvän Maria 
 
 
Mamma, Jag och pappa ♥
 
Jag & pappa ♥
 
Jag och mamma ♥
 
Sara & Jag
 
Pappa & Fredrik
 

Fredrik
 
Mamma & Jag 
 
Jesper , Sara , Albin & David (Kusinerna)
 
Sara & farmor ♥ (Älskar den här bilden)
 
Bröderna 
 
Kajsa, Kjella, Farfar, Farmor, David, Nina, Anders, Jag, Sara, Albin. (Julen 2008)
 
 
Min morfar och Jag ♥
 
 
Mycket blandad kvalité och kompott på bilderna, men dom talar ändå trots dålig kvalié ! 
Dessa personer ligger mej väldigt varmt om hjärtat och jag är så glad och tacksam att ni finns ! ♥
 
Så har jag en dålig dag så tänker jag på alla fina människor jag har omkring mej ! 
Var tacksam för de du har ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback