Bloggtorka...

Shit vad tråkigt de måste vara för er när ni kollar in här och ser att jag aldrig uppdaterar längre ! Jag blir själv lite besviken på sånt.. men jag vet inte vad ja ska visa er !!! Jag har absolut ingen inspiration ! Jag påverkas ju så mkt av vädret så när det är grått och trist ute så blir det så på bloggen.... 
 
Men jag kan ju glädja er med att jag har ett bröllop bokat i juni 2013 !! Woho ! :) Jag är supertaggad ! 
Men jag skulle ju vilja fota nu oxå.. jag vill ju inte vänta ända tills dess. 
Och med tanke på att hälften av alla mina kollegor är gravida så är ju risken stor att de jan bli en gravidfotografering ! 
Hör av er om min är intresserade ! [email protected] 
 
Lägger upp lite bilder på visa typer som jag mej väldigt glad ! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback