Somnade med ett leende på läppparna trotts trasiga fötter


Ojojoj vilken fest och vilken kväll/natt/morron ! Ingen kan festa som ortopeden ! :) Eftermiddagen började hemma hos Katta med massa god dricka och massa skratt, kl 18 så kom vi till Himmelstalundsbrunssalong där fick vi Sangria, spanskt tema som sagt.. Vi fick god mat och dryck, och till middagen så blev de en massa sång :) Sen rev vi bort alla borden och dansade Zumba och Salsa ! :) SJUKT KUL !!! Rena träningspasset ! Vi dansade så dant så skorna åkta av, Hej blåsor på fötterna...
När klockan var halv 2 så fick vi inte vara kvar i lokalen längre så då traskade jag och min kollega vidare på en långpromenad sådär mitt i svarta natten... vi vet inte riktigt var vi var, tror vi var på en kyrkogård... (?) Vi hamnade i en park där vi satt och pratade i timmar... så gick vi vidare genom stan (barfota) ..aj... Så började att bli ljus ute och då kom Min älskade Jesper och hämtade mej... Jag ramla in här hemma vid 5 tiden tror jag.. Lite lagom frusen och tasiga fötter men jag var ju trotts allt en bästis rikare ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback