Drömmer


Jag blir ju rastlös så otroligt fort,
men nu finns de absolut ingen ork i kroppen så då drömmer jag mej bort lite... :)
Gissa med vad ?! RECEPT ! Jag har hittat en helt underbar blogg http://johannastartor.blogspot.se/ Kolla in vilka underverk hon skapar ! De är ju så fint så man kan ju knappt äta de ! Riktig konst !
En sak som är bra med detta är att jag får tillbaka matlusten en aning.. För den är i botten just nu..
Men jag fick lite roliga idéer inför Jespers kommande kalas :) Jag tänkte att jag ska prova nåt av de hon gör, jag älskar  att pyssla ihop tårtor och kakor !
Kolla in den här tårtan !!! :) (Bilden är lånad från hennes blogg)


CakePops har ju blivit väldigt poppis , så tänkte jag att jag skulle prova ! :)
En annan sak jag gillar skarpt är hur hon fotograferar sina skapelser, med riktig känsla ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback