Förbereder sommarens ljuvligheter


Det är dålig uppdatering här , jag vet... men jag har lite annat att pyssla med. Bland annat så ger jag mina fina vänner tid och så fixar vi för fullt med Göthilda (Båten). I morron är planen att hon ska i sjön så Jesper och jag ska åka till Kvarsebo snart för att fixa det sista.. Sååå skönt att det är färdigt sen ! Nu kommer det allra bästa , att bara njuta varje sekund vi är på sjön med henne. Allt hårt arbeta kommer nu att belöna sig :)
Så har jag bara två dagar kvar att jobba !!! SEN ÄR DET SEMESTER !!!! :D LYCKA !
Så då kommer nog inspirationen tillbaka... Jag hinner liksom inte det allt nu...
Bjuder på lite bilder från förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback