En dag i kärlekens tecken !

Dagen kunde inte börja sämre ! Fick ring och bråka med försäkringsbolag och Telia eftersom vår hemtelefon har lagt av pga åskan.. (för två veckor sedan..) Men sen kom (en nykär) Sara och då blev de bättre ! Vi åkte ut till Jursla till min fina vän/kollega och hennes familj för att planera bröllopet som är om två veckor.
Det kommer och bli så bra ! Jag längtar !!!
Väl hemma igen så åkte Sara till jobbet och Jesper och jag har pysslat här hemma, plockat blåbär och ätit pangkakor ! Jag fick även ett litet ryck och tog mej en löparrunda !? MYCKET SKÖNT ! 
Så nu har jag precis avnjutit blåbär med mjölk och kortspel. 
Så nu avslutar vi dagen med film ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback