Så stolt, Så stolt !


Jag är sååå otroligt stolt över mej själv ! :) Att jag kommit så långt på 9 månader !!! Från att knappt hållt i en systemkamera till FOTOGRAF på Folkbladet ?!?! Förstår ni ? För jag gör inte jag...
Jag var lite pirrig idag när jag sprang ner till kiosken på jobbet för att köpa mej tidningen ! haha, ni tycker kanske att jag gör detta till en väldigt stor grej men de är verkligen så här jag känner ! och jag är så stolt över mej själv !
DET DÄR ÄR JAG !!! :D 
Nu kom min käraste hem, blir att laga en goooood middag några glas vin för att fira in semestern ! 10 ljuvliga dagar tillsammans ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Så duktig är du! Nu är det svårt att hitta en stoltare svägerska!!

2012-01-27 @ 22:48:49
URL: http://sholmberg.blogspot.com
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

det blev kanon :)!

2012-01-28 @ 18:04:25
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback