Mitt hjärta gjorde volter när jag fick höra din röst !

Tre lyckorus under samma kväll ! :)

1. Jag måste säga att jag är lyckades ganska bra med att fånga Compromizz på bild, med tanke på minst 100 fyllon framför kameran, så är jag nog lite stolt över att jag lyckades :)
2. En annan sak som jag mej sååå otroligt stolt och glad är att min kära Sara som säkert ingen har missat här på bloggen, blir igenkänd på stan !?! och när folk ser henne så frågar folk efter mej ?! och vill bli fotade av mej ?! Det är så sjukt så jag... ja, jag vet inte vad ! :)
Om ni läser detta så ska vi veta att ni värmer mitt hjärta något otroligt ! ♥
3. Världens bästa Göteborgare ringde mej för sisådär 1 timme sedan ! :) och vi har inte pratat på jättelänge ! så det var som musik i mina öron när jag fick höra henna goa röst ! ♥ Inte nog med de !!!! HON KOMMER HIT !!! :D Inom en ganska snar farmtid så håller vi om varandra igen. Då ska vi gå milslånga promenader med Ullis, käka pangkakor med blåbärsglass, dricka litervis med kaffe och skratta häjdlöst mycket !!! OMG ! ;)
Jag sitter verkligen så tok-ler när jag skriver detta, de måste se jättekul ut ! :) jag sitter i sänger, asglad och Jesper ligger bredvid mej o sussar så sött... :) Fint !
Rikard & Kristin

♥ världens bästa Ullis & Linnéa ! Love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback