Idre om 17 dagar

Det är så nära nu !!! Som jag har längtat efter denna resa !!! :D Jespers och min "riktiga" resa om man kan kalla de för de. Vi har ju bara campat tidigare ;)
Men de har inträffat något jättetråkigt... Våra kära vänner Tobbe och Titti som skulle hänga med på denna underbara resa, har hoppat av.. :( Jättetråkigt, men går man i skolan så måste man ju prioritera den...
och eftersom det är så nära inpå så kan vi inte boka om stugan så Jesper och jag har 8 bäddar att dela på om vi känner för de :) Det är inte fel, 57 kvm att dela på och en bastu. Stugan ligger mitt i backen så vi kan sätta på oss skidorna utanför dörren och bara glida iväg. :)
Under denna vecka ska vi unna oss massage, en skotertur, god mat och dryck och kanske någon spadag :)
Tror ni att jag längtar ?!?! ♥
Nu är jag inne på min andra kopp kaffe och jag sitter och skriver på en packlista och matlista, de är inte de lättase att komma på allt man ska ha med sig, men de löser sig.
Läget just nu i Idre ser mycket bra ut, 28/40 backar är öppna, ca 55cm snödjup, -6,5 grader.
Här ska Jesper och jag bo, inte helt fel :)
Bildlånad från Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback