En lååångpromenad i skogen...


I morse smög jag upp innan Jesper och fixade världens frulle ! :) Ägg, kaffe, te, "nybakat" bröd, grönsaker och såklart tända ljus :) jag är ju för romantisk !
Efter frukosten så gav vi oss i väg på en långpromenad, för vi ville bränna lite fläsk efter denna julen... Hopplöst att man ska få så mkt godis...
och långpromenad är väl de misnta man kan säga att de blev, 1½timme ! upp och ner för berg, över/under stock och sten.. vi var nästan lite vilse, men de var kul och superskönt. Så var man så där skönt slut i heela kroppen när man kom hem :)
Canon fick såklart följa med för att leverera !

Men dom bilderna vill inte publiceras.... Gaaah ! Jag blir galen på blogg.se !
Jag provar senare igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback