En dröm jag drömt är nu sann...


Som fotograf så måste ju det finaste vara att få fotografera ett bröllop. Att få föreviga denna dag för ett lyckligt par skulle vara så stort, det händer ju oftast bara en gång i ens liv att man gifter sig, och det vill man ju aldrig glömma. Att få fånga alla små detaljer som gör helheten är ju magiskt... :)
Detta är en stor dröm för mej, och igår fick jag förfrågan om att föreviga min kära kollega Annas bröllop. Så den 4 augusti är jag uppbokad, bara så ni vet ! ;) Inte nog med att det är ett bröllop så ska dom nämligen gifta sig hemma, på deras takt !!! :D Fatta så coolt ! mitt första bröllop kommer att äga rum på ett tak !?
Jag bara ler ! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Åh vad roligt :)!

2012-01-25 @ 15:23:44
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad roligt!

2012-01-25 @ 16:14:49
URL: http://sholmberg.blogspot.com
Postat av: Linnéa&Ullis

När jag gifter mig så får du inte fotografera för då ska du stå intill mig i någon matchande klänning och gråta av glädje <3

2012-02-05 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback