I want it all


Idag har jag har Utbildningsdag med mitt jobb :) vi skulle tillbringa dagen på Getå men när vi kommer dit så har dom fått strömavbrott... Så hastigt och lustigt så fick vi åka till Vildmarkshotellet, de kallar jag bra service ! På 10 min så sa dom att vi var välkomna dit. Vi fick en god frukost, en jättebra konferanslokal, och en mkt god lunch med mkt gott fika. Så jag har ätit konstant heela dagen, så nu tycker munnen att de är konstigt att inte tugga på nåt... Jag är sugen på nåt men de är nog sockerbehovet som  gör sig påmint... 

Nog om de, imorron är dagen kommen !!!! Ullis & Linnéa kommer hit och ska tillbringa heeela helgen här ! Här hos mej ! :D Så ni kan förvänta er en hel del hundbilder framöver ;) Så vi ska gå långa promenader, äta gott, dricka massa vin och mysa som bara vi kan ! PANGKAKORNA från vi ju inte glömma ! med blåbärsglasss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback