Blod svett & tårar

Att få höra fina och betydelsefulla ord från andra människor är väl de bästa som finns !
Att få höra att man är behövd, att man är "för duktigt", väldigt ansvarsfull och att man har en begåvning som man måste göra något av för att den är så fin !
Efter alla dessa ord så fick jag svälja hårt för att kväva klumpen av gråt som växte i halsen. 
Dessa ord kom dessutom från en människa som jag ser upp till och har otrolig respekt för ! 
Hon var orolig att världen skulle gå miste om min begåvning om jag inte gjorde något av den... 
Så hon sa några väl valda ord för att jag ska komma in på rätt väg i framtiden. 
 
Som tur är så är jag redan på väg, just på den vägen.. jag har kommit en bra bit, men jag har väldigt långt kvar. 
 
Inte nog med de så fick jag en ordentlig belöning också. 
Så jag känner verkligen att de jag gör har ett värde och de är underbart att få höra och SE resultatet efter väldigt hårt arbete. Att de är värt allt slit ! 
Blod svett & tårar
 



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback