När icke perfekt blir perfekt

Jag älskar när man får sånna bilder som egentligen är helt fel och konstiga att dom flesta bara skulle raderar dom... Men ibland så tycker jag att de är dom bästa bilderna... 
Exempelvis om hela bilder är i ofokus, eller solljus rakt in i linsen.. De låter ju inte så kul , men de kan bli så snyggt... 
När man gör fel och de blir såå bra ! 
 
Vad tycker ni ???
 
 
Sara på senaste fotograferingen, Jag hade solen i rakt i ögonen så jag såg inte fokuspunkterna...
 
 
Samma sak är, Jesper sitter och ror. Jag hade mitt fasta 50 mm objektiv på så jag var för nära Jesper och solen var rakt in i linsen... Men ack så bra de blev !!! ♥
 
 
 
Jag trodde att jag hade bra skärpa på bilden tills jag la in den i datorn... Men ändå så gillar jag den, men ser att gräset är i rörelse, de är kallt och mörkt. jag gillar känslan.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback