En tankte slog mej, hårt i huvudet...


Nu när jag var hemma hos min föräldrar så kollade vi på massa gamla kort. Då såg jag deras bröllopskort, de är 23 år sedan som dom gifte sig och deras bild är inte specellit tilltalande. En bild säger så otroligt mycket.. Man vill ju minnas den stora dagen med glädje och lycka ! Tänk den dagen jag får fota mitt första bröllop, då kommer jag lägga ner hela min själ för att de ska bil så bra som möjligt, att man ska se lyckan , glädje och värmen genom att titta på bilden..
Men de som slog mej var att tänk om 20 år så kanske de står ett gamlat dammigt bröllopskort i en bokhylla och den bilden har jag tagit, och när brudparet tittar på de så kommer dom att känna samma lycka , gäljde och värme.
Eller ännu bättre en mormor som visar sitt barnbarn
"Så här såg din mormor ut för 40 år sedan , när jag gifte mej med morfar.."



Att lilla jag lämnar ett avtryck i deras bokhylla eller album med de jag älskar allra mest, ett fotografi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback