Min bäbis !

Jag er som undrar vad jag har för kamera så har jag en Canon Eos 600 D
  • 18 Mpixels bildupplösning
  • Ny intelligent ''scene''-automatik för olika motivtyper och förhållanden
  • 14-bitars Digic 4-bildprocessor
  • Full HD -filmning (1920x1080p) med manuella kontroller
  • Manuell ljudnivå
  • Inbyggd ''on screen''-guide
  • Seriebildstagning med upp till 3,7 bilder per sekund och följande autofokus
  • 9-punkters autofokus med brett fokusområde
  • Inbyggd sensorrengöring
  • 3" LCD-skärm med 1040p i 3:2-format
  • Inbyggda effektfilter för kreativt skapande
  • Inbyggd funktion för trådlös styrning av externa Canon-blixtar, som har stöd för detta
(Jag har inte objektivet som är på bilden. Jag använder mej av Sigma 70-300mm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback