Klickade

Just hemma dessa reflexskärmar från cyberphoto.se
De har jag saknat länge kan jag säga ! :) Så nu hoppas jag på ännu bättre bilder :)
Reflexskärmar Interfit Reflexskärm sunlight/vit, rund 82cm
Jag köpte mej en tidning igår som heter FotoGuiden, och såå jäkla bra den är ! Jag lärt mej massor ! Dom använder jag av ett lätt språk och lätta bilder så man fattar allt :) Superbra !
Bild lånad av Google.se
Nej nu ska jag äta lite lunch så jag har massa energi sen när Sanna och Jenny kommer !!! :)
Jag ska visa er resultatet redan ikväll så håll utkik !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lär älska refleskärmarna!!!! Jag har en stor/mellanstor guld/silver - jag bara älskar den!!! Det blir ett sådant ljus i bilden -grymt!!!!! Ser fram emot dina bilder!!!!

2011-10-24 @ 16:02:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback