Ikväll ska jag bli röding !!!

Jag har nog värdens bästa sambo som hjälper mej att färga håret ! :D Så ikväll blir jag äntligen rödtopp igen, förnu är nåt mellanting av uttvättad röd/brun och lite utväxt på de ! Snyggt va ?! ;) jag ska prova en ny färg som jag inte provat förut, Casting Crème Gloss Black Cherry heter den.

Nackdelen med att man är rödhårig är ju att det röda försvinner så fort.. men jag har hittat en superbra hårinpackning, som är som en extra färgning eller vad man ska säga, fast det är en inpackning (!?)
Om jag får till de så får ni se en "efter bild" i morron ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, älskar färgbomben! Jag använder purplered och jag älskar den! dock tycker jag inte färgen sitter i så länge ifrån den men jag bara älskar den plus att man inte behöver färga så ofta, samt att den är snäll mot håret :)

2011-11-30 @ 23:21:37
URL: http://emeliesuhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback