Sista dagen på detta år blir en spontan kväll !

Japp så blir det, Jag skulle egentligen inte göra nånting för jag tycker att det är så överskattat med nyår. MEN här om dagen ringde min barndomsvän mej som inte heller hade något att göra så ikväll blir det fest här hemma i MITT hus :) Med gamla vänner och god mat och såklart sjuka lekar !!! :D
Jag ska gör mitt bästa med fotandet ikväll :)

Men, de jag vill komma till är ju att det är sista dagen på detta år. och det var ju i år som jag började med fotografering, jag köpte min ÄLSKADE kamera, och jag kunder aldrig tro att det skulle gå så här bra , ALDRIG... Jag börja fot lite på skoj och sen kompisar... Sen startade jag min blogg och nu har jag fått jobb som fotograf !?!? Är det inte sjukt !? Allt detta har hänt på 8 månader... 8!!!!
Men jag tänkte bjuda på mina verk jag skapat detta år ! :)
Första bilden jag tog med min kamera :)
Modeller:
Glenn Karlsson
Sara Holmberg
Annie Kenndal & Nathalie Perttu
Sanna Carlsson
David Holmberg
Albin Johansson
Jesper Johansson
Bosse & tuva
Jag är supernöjd och stolt över vad jag har gjort detta år ! :) Hoppas att ni gillar de jag gör !

Gott Nytt År !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback