Min lilla hemlighet ...

Då var det väl dags att tala om vad som är på gång i mitt liv just nu ! :) det verkar som att det är många som undrar med tanke på att statistiken skjuter i höjden ;)
Jag har sagt flera gånger att det vore en dröm att få jobba typ 50 % o sen fota 50 %, tänk på roligt livet skulle vara då !?
Jag kan nu meddela er att den drömmen är nu sann !!!!
Jag har nämligen fått jobbet som fotograf på Folkbladet - Ungt Folk
Det är inte så mkt som 50 % men jag är ju på god väg mot min dröm ! :) Det kommer nog dröja ett tag innan jag kommer göra nåt jobb men jag kommer att meddela er så fort de blir nåt !
Jag är så sjukt stolt och lycklig !
Maria Karlsson - FOTOGRAF

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Välkommen till gänget :)!!

2011-12-19 @ 23:09:41
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback