JA ! Jag är bitter !

Men de måste man vara ibland !
då var julen äntligen över !!!! Jag har jobbat genom hela denna julen och jag hatar det !!! Jag visste att denna julen skulle bli skit men inte så illa så att det skulle vara grön oxå !? man undrar ju var denna sjuka värld är på väg... en annan sak som gör mej less är att ett objektiv som jag har kollat in INTE är på REAN !
En annan sak som gör mej GALEN är att jag aldrig är så ledig så jag får tid att fota ! Nu har jag jobbat hela helgen (tredje helgen på raken) så är jag ledig hela EN dag så ska jag jobbar igen.... det är inte meningen att man ska få vara människa i mellanåt... Jag har jobbat 100 % i ett år, är de verkligen såhär det ska se ut RESTEN av mitt LIV !?
En sista sak ! Varför ska man ha TV för ?! När dom bara visar skit och reklam ?! Är det meningen att man ska betala för det ?!
GAAHH !!! Nu har jag fått ur mej de ! Nu känns det bättre ! :)

tur att jag har dej Sara, du har gjort min dag !!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är värld mer än guld!

2011-12-29 @ 13:30:12
URL: http://Sholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback