God Jul & Gott Nytt år kära vänner !


Skinkan är klar, brasan knastrar så fint, granen är kläd, klapparna fint rimmade och inslagna och huset är fyllt av stämningsfull julmusik ! :) Min mamma, pappa, bror och svägerska är på ingång :)
Vi ska fira jul i VÅRT HUS !!! Det är stort ! man är ju så van vid att man alltid har varit hemma under alla år men nu ska mamma och pappa komma till oss och det känns underbart ! :)
Jag har såklart jobbar idag, det har varit jättelugnt så jag hoppas att de håller i sig till i morron så jag ska tillbringa halva dagen på jobbet och andra halvan i Kvarsebo :)
Jag hinner nog inte blogga nåt i morron så jag vill idag önska er en riktigt god jul !!! Hoppas ni får massa god julskinka och att ni är omgivna av massa fina människor som är fulla av kärlek !
Så kommer min jul se ut, god mat och underbara människor ! ♥

Ta hand om varandra och skit i att stressa !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback