Det vackraste som finns är besvarad kärlek !


Idag är det 4 år och 6 månader sedan Jesper och jag blev ett ! :) Heeelt sjuk att tiden har gått så fort ! Men det som är det bästa är att jag fortfarande är jättekär och så gränslöst lycklig !
Vi delar så mycket och vi har kämpat för så mycket, så vi är starkare än någonsin nu. Jag vet att det bara kommer att bli bättre !
Om vi ser tillbaka på vad som har hänt detta år. Vi blev sambos och flyttade till hus !!! Det är det BÄSTA jag någonsin gjort. Vi har skapat vårt egna hem där vi känner oss hemma.

Med dej så är jag alltid glad, trygg och sååå lycklig !
Jag vet att jag alltid är älskad och de är det bästa som finns ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina ni! Grattis! <3

2011-12-16 @ 23:03:55
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har! :)



Kolla gärna in på min och tyck till om mina nydesignade klänningar för min webbshop!

2011-12-17 @ 13:01:42
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback